خوب همینطور که کلیه افراد جامعه اظلاع دارند و قابل توجه دانشجویان.کادرپزشکی.و پزشکان. افراد زیادی به داروخانه مراجعه می کنند وهر کدام از این افراد جامعه با بیماری های مختلفی روبرو و همراه هستند و این افراد یا مردم جامعه یا مردم یک شهر با پزشکان مختلف.نوع تخصص مختلف و نوع داروهای مختلف رو به رو هستند.

خوب اگر ما بخواهیم کار مردم را هنگام مراجعه به داروخانه سریع و با نظم و با دقت انجام دهیم نیازمند یک سیستم مدیریتی هوشمند هستیم که پیشنهاد ما به شما پروژه اکسس مدیریت داروخانه است.

پروژه اکسس مدیریت داروخانه امکانات گوناگون و زیادی دارد که شما می توانید اسم داروها به زبان های مختلف منجمله فارسی و انگلیسی . تاریخ تولید و تاریخ انقضا. تاریخ ورود به داروخانه . نوع شرکت سازنده. نوع دارو برای چه بیماری و حتی قیمت و تعداد دارو ها را در پروژه اکسس مدیریت ذاروخانه  ذخیره و ثبت کنید.

این مطالبی که عنوان شد و می توان در پروژه اکسس مدیریت داروخانه اجرا کرد بخش کوچکی از امکانات این نرم افزار است.

شما می توانید امکانات و سیستم حسابداری و مالی را در پروژه اکسس مدیریت داروخانه راه اندازی کنید و قیمت دارو ها و حساب و کتاب دارو خانه خود را داشته باشید ک دچار ضرر و زیان نشوید کار های خود را از رو ع حساب و کتاب انجام دهید.

همچنین می توانید یک سیستم انبارداری و نظم دهی در پروژه اکسس مدیریت داروخانه داشته باشید دارو ها را حالا به هر شکل و نام و یا روش هایی که شما در ذهن دارید را  پروژه اکسس مدیریت دارو خانه پیاده کنید که امار و ارقام همراه با نمودار را  همیشه جلوی چشم خود داشته باشید تا با کمبود دارو مواجه نشوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *