پروژه اکسس  مدیریت خودرو و راننده که شما می توانید سیستم حضور و غیاب در ان پیاده کنیدکه به صورت شیفت کاری و اضافه کاری پیاده شود و هم به صورت  روزانه.هفته ای و ماهانه گزارشگیری داشته باشید.

شما می توانید تمام راننده ها را در پروژه اکسس مدیریت خودرو و راننده ثبت کنید من جمله اطلاعات شناسنامه ای .ادرس محل سکونت.شماره تماس منزل و موبایل و حتی اطلاعات اعضای خانوادگی.حتی شما می توانید برای هر کدام از راننده ها یک پرونده تشکیل داده و اطلاعات پزشکی انها را ثبت کنید.

شما می توانید در سیستم پروژه اکسس مدیریت خودرو و راننده  برای چند نفری که با این نرم افزار کار می کنند و اطلاعات را در ان ذخیره می کنند یک پسورد و نام کاربری درست کرده تا بفهمید چه فردی در چه ساعتی و در چه تاریخی این اطلاعات را به ثبت رسانده است.

برای هر راننده شما می توانید یک کد درست کرده و با این کد راننده را شناسایی بشود و اطلاعات نام و نام خانوادگی.نوع خودرو.پلاک خودرو. نوع شیفت کاری.تاریخ استخدام.مسیرتردد و ان چه شما در ذهن دارید ثبت شود.

شما در سیستم پروژه اکسس مدیریت خودرو و راننده این امکان را دارید که هم ویرایش داشته باشید اطلاعات مورد نظر را و هم بتوانید به کل اطلاعات را حذف کنید.

شما می تواتید از هر عنوان یا اطلاعاتی که در سیستم پروژه اکسس مدیریت خودرو و راننده است گزارشگیری و یا حتی نمودار داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *