1. طلافروشان محترم  هر روز هر ساعت . هر هفته و هرماه به کار خرید و فروش طلا و سکه و زیور الات  مختلف و متغییر مشغول به کار و فعالیت گسترده هستند.
  2. طلافروشان هر روز باید از قیمت های بازار جهانی .بازارهای های داخلی و روند رشد و کاهش بازار اطلاعات داشته باشند که باعث ضرر و زیان نشوند.
  3. طلافروشان با ادم ها و اشخاص مختلف  و به صورت تخصصی  حرفه ای  هستند.
  4. همه روزه  با پول . مالی  و بانکی سر و کار هستند.
  5. طلافروشان  با یک اشتباه کوچک و تکرار دوباره و استفاده نکردن از تجربیات خود و دیگران و فکر نکردن غلط و اشتباه باعث برشکستگی و ضرر فراوان خود شوند.
  6. طلافروشان با پول نقد. چک. سند. معامله کالا به کالا و غیره سرکار دارند و همیشه دنبال سرمایه گذاری و کارهایی که به پول نقد و سریع فروختن است فکرمی کنند و اطلاعات جمع اوری  و معامله می کنند.
  7. و کلیه مساعل و ریز مربوط به حسابداری و مالی که همه شما رو شنفکران . سرمایه گذاران و اقتصاددان ها و طلافروشان عزیز.از ان مطلع هستین و همه این ها به لطف و برنامه پروژه اکسس طلافروشان شدنی و در دسترس قرار گرفته است.
  8.  شما کافیست طرح و برنامه و ان چه که در ذهن دارید و می خواهید از حساب و کتاب و سود و زیان به صورت نموداری خود اطلاع داشته باشید کافیست پروژه اکسس طلافروشان  را سفارش دهید.
  9. در پروژه اکسس طلافروشان  لیست مشتریان با کلیه اطلاعات که شامل کد اشتراک. شماره موبایل. ادرس . معاملاتی که انجام دادین که به صورت ساعت و تاریخ و هر مشخصاتی که مد نظر شماست قرار دهیدو در پروژه اکسس طلافروشان  ثبت کنید.
  10. پروژه اکسس طلافروشان مثل یک درخت می موند که شما می نوانید تمام جداول و فرم ها را به همدیگر مرتبظ کنید.
  11. پروژه اکسس طلافروشان برنامه ای است  که جلوی چشم است  و شما می توانید با چند کلیک همه چی رو در دسترس داشته باشید و به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *