خط تولیدی یک محصول به اسم و گفتن  نام ان ساده است ولی موقعی که استارت کار زده می شود و در درون کار و در شرایط مختلف قرار می گیریم می بینیم که چقدر کار سخت و دشوار و پیچیده ای است.

خوب حالا بخواهیم که در کارمان نظم و حساب و کتاب باشد و کارها دقیق و هماهنگ و با برنامه ریزی پیش رود ما به شما  پروژه اکسس کارخانه تولید محصول  را پیشنهاد می دهیم.

در  پروژه اکسس کارخانه تولید محصول مواد اولیه نوع محصولات.جنس محصولات.تاریخ ورودبه انبار.تعداد و نمودار مدنظر قابل اجرا است.

در  پروژه اکسس کارخانه تولید محصول می توانید تمام وسایلی که در انبار دارید را به هر کدام از انها یک کد تعلق گیرد و بر اساس کد و نوع محصول در قفسه های مدنظر در انبار قرار گیرد تا هم نظم دهی در انبار داشته باشید و هم ورودی و خروجی  وسایل ها را همراه با ساعت و تاریخ و واحد و فرد گیرنده  در پروژه اکسس کارخانه تولید محصول ثبت شود

در پروژه اکسس کارخانه تولید محصول روند تولید یک محصول شاید دو یا چهار و یا چند مرحله ای باشد را می توان گام به گام ثبت و به اجرا گذاشت.

خوب محصول شما اماده است حالا می خواهیم محصول مورد نطر را برای فروش گذاشته برای این کار لیستی از مشتریان همراه با مشخصات کامل را می توان در  پروژه اکسس کارخانه تولید محصول ثبت کرد و حتی می توان سیستم حسابداری قوی در پروژه اکسس کارخانه تولید محصول درست کرد که از نظر مالی به هیچ مشکلی برنخوریم و کارهایمان بر اساس حساب و کتاب باشد و تا بفهمیم چقدر درامد و سود داشتیم و حتی  یک فیش حقوق و دستمرد در پروژه اکسس کارخانه تولید محصول برای نیروها را در ان درست کرده و با ان کار کنیم.

یک پاسخ

  1. سلام
    لطفا اطلاعات یا دمویی از این محصول رو برای من ایمیل کنین.
    هزینه این نرم افزار را هم بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *