1. در پروژه اکسس  تمرینات ورزشی  شما می توانید امادگی جسمانی شامل سرعت /استقامت / چابکی / انعطاف پذیری/بدنسازی/ را  همراه با شکل و عکس و چگونگی اجرا ان را ثبت کنید حتی می توانید جداگانه برای هرکدوم از ورزشکاران برروی یک فلش بریزید و به انها دسترسی بدهید.
  2. در پروژه اکسس شما می توانید تمرینات هفته ای/ روزانه / ماهانه/همراه با زمان فعالیت و استراحت طراحی و تنظیم کنید.
  3. پروزه اکسس طوری تنظیم می شود برای شما که هر ورزشکار را بطور جداگانه یک فایل درست شود و تمرینات / تعدادجلسات تمرینی و حضور و غیاب /شهریه کلاس ورزشی به صورت نقد و قسطی همراه با ساعت و تاریخ و تراکنش مالی  در ان ثبت شود.
  4. برای هر ورزشکار می توان  در پروژه اکسس یک کد یا حالت جستجو براساس معیاری که شما در ذهن دارید تعریف کرد که شما بتوانید کلیه اطلاعاتی که ثبت کردید که به اصطلاح ورودی کار است با یک سرچ اطلاعات ثبت شده را ببینیدو خروجی کار هم می توان به صورت نمودار و بی دی اف و یک گزارشگیری از کلیه کارهایی که در پروژه اکسس ثبت کردید به صورت هفته ای /روزانه/ ماهانه/و حتی سالانه داشته باشید.
  5. گزارشگیری شامل تعداد ورزشکاران ثبت نامی / تعداد ورزشکاران انصرافی/تعداد جلسات حضور یا غیبت ورزشکاران/هزینه های جانبی سالن یا باشگاه ورزشی/ گزارشگیری های مالی کسب سود و درامد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *