1. شما در پروژه اکسس می توان کلیه اطلاعات و مشخصات هتل و مهمانسرا که شامل تعداد اتاق ها / تعداد پرسنل/ وسایل و تجهیزاتی که داخل اتاق ها و سالن ها و اشپزخانه است را مشخص کنید.
  2. د رپخش پذیرش هتل که کلیه اطلاعات مسافر ثبت می شود  و شما می توانید ورود و خروج/ تعداد روزها براساس تاریخ شمسی و تاریخ  میلادی / تعداد افراد همراه با کلیه مشخصات را در پروژه اکسس جداگانه و مجزا ثبت کنید.
  3. کلیه هزینه ها من جمله خرید مواد غذایی. و مواد اولیه اشپزخانه و هزینه های جاری را به  صورت فاکتور کامل و مجزا در پروژه اکسس  طراحی و ثبت کنید.
  4. در پروژه اکسس که برای شما طراحی و ساخته می شود شما بخش پذیرش/ بخش مالی  و حسابداری/ پخش اشپزخانه/ بخش اداری. پخش سالن مهمانان/ بخش مدیریت را به صورت جداگانه و مجزا طراحی می شود و هر ان چه که شما در ذهن داریدو می توانید با یک ثبت دقیق و ورودی و خروجی دقیق و کامل به همراه نمودار و گزارش گیری دقیق به مدیریت هتل گزارش و امار دهید.
  5. و همچنین می توان کلیه بخش ها را به همدیگه متصل کرد و هر بخش جداگانه و با پسورد جداگانه وارد پروژه اکسس که طراحی شده است اطلاعات مورد نظر ثبت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *