همانطور که اطلاع دارید در یک انبار اگر نظم دهی و تقسیم بندی اجزای داخل  قفسه های انبار دقیق و درست نباشد یک حالت سردرگمی و کلافه مانند به شما دست پیدا می کند و شما باید و شاید ساعت ها دنبال یک وسیله  بگردید تا ان را پیدا کنید ولی  شما می توانید با طراحی یک پروژه اکسس  این حالت را از خود دور کنید و نگران و استرس این قضیه را نداشته باشید.

در پروژه اکسس می توانید به وسایل  هر چقدر که تعداد وسایل داخل انبار زیاد باشد را کدگزاری کنید  و براساس همین کد در پروژه اکسس این کد را جستجو کرده  و دقیق میگه که اون وسیله مورد نظر شما که اطلاعات انها از قبل  دقیق ثبت شده درچه ردیف و کجا قرار دارد ولی شما باید از قبل این وسایل کدگزاری و در قفسه مرتب کنید که کار براتون اسان تر شود ولی فقط یک بار این کار رو انحام می دهید و سال ها  با پروژه اکسس که در دسترس دارید دیگه هیچ مشکلی در سیستم  انبارداری ندارید. و کار خود رو دقیق تر و حرفه ای تر انجام می دهید و شما یک گزارشگیری دقیق و کامل  همراه با نمودار های مختلف و اشکال مختلف که در پروژه اکسس است را به مدیر مربوطه تحویل دهید.

شما وقتی پروژه اکسس در دست دارید ورود و خروج کالا و ساعت و تاریخ و قیمت ان در ان ثبت می شود و همه چی  مشخص شده و جلوی چشم است پس به هیچ عنوان نمی توان دزدی کرد یا از انبار بدون ثبت اطلاعات کالا خارج کرد.

اگر چند نفر در انبار کار می کنند و دسترسی به پروژه اکسس دارند شما می توانید برای هر نفر یک پسورد جداگانه طراحی کنید  و مشخص می چه ساعت و چه شخصی و در چه تاریخی اطلاعات راثبت کرده ئ ئارد پروژه اکسس شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *